Vertrek - Reisverslag uit Overveen, Nederland van Quirine Kymmell - WaarBenJij.nu Vertrek - Reisverslag uit Overveen, Nederland van Quirine Kymmell - WaarBenJij.nu

Vertrek

Door: QuirineKymmell

Blijf op de hoogte en volg Quirine

01 Maart 2010 | Nederland, Overveen


Toch is het raar dat het dan opeens 1 maart is en je voor 6 maanden niet meer in je vertrouwde kikkerlandje zal zijn met je te gekke vrienden, familie (en gerbils ;-) ) en mijn container palais!

Gelukkig had ik de meesten nog even kunnen zien op mijn feestje en kwamen Jo, David en Kat op Schiphol ook nog even gezellig langs!

Ga mijn best doen om mijn boeiende belevenissen hier een beetje samen te vatten en af en toe wat foto's er bij te zetten!

kus!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Quirine

Actief sinds 27 Feb. 2010
Verslag gelezen: 114
Totaal aantal bezoekers 26353

Voorgaande reizen:

25 Juli 2012 - 15 November 2012

Malawi!!

01 Maart 2010 - 07 September 2010

de andere kant van de wereld

Landen bezocht: