Aankomst!! - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Quirine Kymmell - WaarBenJij.nu Aankomst!! - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Quirine Kymmell - WaarBenJij.nu

Aankomst!!

Door: QuirineKymmell

Blijf op de hoogte en volg Quirine

03 Maart 2010 | Australië, Melbourne

Heee te gekkerds!

nou het is zo ver mijn eerste bericht vanuit Melbourne!!
De reis is allemaal soepel gegaan, zag best wel op tegen zo lang vliegen, maar toen wist ik niet dat er ook vliegtuigen bestonden met een eigen tv scherm waar je uit meer dan 100 films, tv programma's en games kan kiezen, misschien is het voor sommigen van jullie gesneden koek, maar ik keek toch wel even mijn ogen uit, en ook had dit vliegtuig een 2e verdieping!
Van Hong Kong dus niet heel veel meegekregen heb er een uurtje rond gelopen, zag wel een paar ziek hoge flats, op de terug weg moet ik die echt even van dichtbij gaan bekijken!
Mijn hostel is erg gezellig, alleen slaapt iedereen hier natuurlijk wel een beetje (is heir al half 2) dus ben benieuwd hoe iedereen bij daglicht is. Komende dagen wordt het de stad een beetje leren kennen en op kamerjacht. vrijdag ga ik even langs bij mijn stageadres om het programma voor de komende 4 maanden een beetje door te nemen, spannend om de mensen te ontmoeten waar je al maanden mee mailt!
In ieder geval kunnen mijn winterkleren voorlopig in mijn tas blijven, lekkere overgang en vooral met een backpack van 20kg was het behoorlijk zweten!

Ga ook even wat leuke foto's maken zodat jullie een beetje kunnen zien hoe het hier er uit ziet!!!

kus!






  • 03 Maart 2010 - 13:48

    Nikki:

    Wat te gek dat je toch af en toe een verhaaltje gaat bijhouden! Ik ben nu al fan van je. Veel succes enn vooral heel veel plezier! xx

  • 03 Maart 2010 - 13:52

    Esmée:

    heee Quirine!!

    Echt leuk dat je gelijk al gepost hebt! en die foto's erbij, helemaal top! die groente is wel heel bizar! daar kun je je hart dus op Quirine ;) Heel veel plezier! Volgens mij is het daar heel mooi! en dat weertje! oehh, geniet ervan. En heel veel succes de tijd met het orienteren op je stage!

    Dikke kus Esmée

  • 03 Maart 2010 - 14:00

    Sandra:

    Lieve Q, helemaal gezellig om je te kunnen volgen. 't was anders ook wel colt-turkey geweest. ook goed veel foto's erop, top! Veel plezier!
    kus Sandra Bas en Daan

  • 03 Maart 2010 - 14:00

    Paulus:

    Hee Q! 2 verdiepingen in het vliegtuig? Bizar! Maar leuk, verheug je nu al op al je mooie avonturen! Fijn dat je ook al wat foto's hebt geplaatst, mooie blauwe lucht! Ik zal jou ook op de hoogte houden van alle ontwikkelingen hier. Heb net gestemd, ben benieuwd wat eruit komt. xx

  • 03 Maart 2010 - 15:52

    Rosina:

    Hey Q!
    superleuk om al wat van je to horen.
    Ik ben echt heel benieuwd naar de verhalen. Succes met het zoeken van een kamer.
    Ik ga de maand juli vrij zien te krijgen ;)
    smak

  • 03 Maart 2010 - 19:23

    Liset:

    Hey Babe, Fijn om te zien dat je goed bent aangekomen daar! Ben benieuwd naar je verhalen en foto's! Het begin is in ieder geval al goed. Succes met het vinden van een kamer en veel plezier daar! xxx Liset

  • 03 Maart 2010 - 19:36

    Roosje:

    Volg je op de voet! xxx

  • 03 Maart 2010 - 22:55

    Iris:

    Jeej Q down under! Ik ben fan!
    Enjoy, liefs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Quirine

Actief sinds 27 Feb. 2010
Verslag gelezen: 133
Totaal aantal bezoekers 26351

Voorgaande reizen:

25 Juli 2012 - 15 November 2012

Malawi!!

01 Maart 2010 - 07 September 2010

de andere kant van de wereld

Landen bezocht: