Foto's - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Quirine Kymmell - WaarBenJij.nu Foto's - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Quirine Kymmell - WaarBenJij.nu

Foto's

Door: QuirineKymmell

Blijf op de hoogte en volg Quirine

09 April 2010 | Australië, Melbourne

Heee!!

voortaan zal ik bij ieder reisverslag een album aan maken bij pixum aangezien mijn "waarbenjijnu" limiet al bijna in zicht is qua foto's...

Voor de foto's van Wilson prom:

http://www.pixum.nl/viewalbum/id/4877656



Voor meer foto's van mijn huisgenoten:

http://www.pixum.nl/viewalbum/id/4877655


kus!

  • 09 April 2010 - 10:51

    Lisette:

    Jo babe, Briljante foto's wat een mooie natuur niet normaal! En dan die huisgenoten van jou...te grappig!! Volgens mij maak je daar wel lol mee! Veel plezier nog en hoop dat je snel weer een minder bange reisgenoot vind ;-) XOXO Lis

  • 14 April 2010 - 08:37

    Karin:

    volgens mij is australie wel het land waar jij je relaxed voelt. Enig al die trips, nu weet je meteen wat camperen is, super gezellig, maar dan wel met een goede tent.. Heb je inmiddels enkele menu,s samengesteld voor je onderzoek? Barcelona was geweldig!!! Kiss K

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Quirine

Actief sinds 27 Feb. 2010
Verslag gelezen: 125
Totaal aantal bezoekers 26353

Voorgaande reizen:

25 Juli 2012 - 15 November 2012

Malawi!!

01 Maart 2010 - 07 September 2010

de andere kant van de wereld

Landen bezocht: