ik heb een fiets!!! en een kamer!!! - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Quirine Kymmell - WaarBenJij.nu ik heb een fiets!!! en een kamer!!! - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Quirine Kymmell - WaarBenJij.nu

ik heb een fiets!!! en een kamer!!!

Door: QuirineKymmell

Blijf op de hoogte en volg Quirine

04 Maart 2010 | Australië, Melbourne

na een aantal dagen niet te hebben gefiets begon ik het toch wel heel erg te missen, jullie weten dat ik in Amsterdam niets anders doe dan over de grachten op mijn te gekke fiets! gisteren in het park gelopen waar een oude vriendelijke man me aansprak omdat ik er denk ik een beetje verdwaald uitzag...hij gaf me al snel een compliment dat ik er zelf ook best vlezig uitzag, toen ik vertelde dat ik mee ging helpen met een onderzoek naar obesitas..maar afgezien van dit compliment wist de beste man me wel te vertellen waar ik 2de handsfietsten kon kopen..Vandaag dus weer met de benenwagen op pad gegaan in de hoop dat ik dat uur lopen straks binnen een kwartiertje terug zou kunnen fietsen. Het was meteen liefde op het eerste gezicht, hij was mooi roze en had net nieuwe banden gekregen, en als klapper kreeg ik er nog een mooie helm (die hier verplicht is) en waterflesje bij!! Dat was dus een deal!
Meteen naar het strand gefiets, wat toch wel heel ver lopen was geweest.

Moest weer snel weg want ging mijn eerste kamer bekijken...Het is achter de straat waar ik nu zit en dat is echt in het centrum van Melbourne, een top plek, alles in de buurt. Zag er goed uit, deel het appartement met 3 andere meiden, die ga ik vanavond ontmoeten. Wel een kleine kamer die ik deel met een ander, maar al veel beter dan mijn hostel, alles is er te gekke keuken waar ik los in kan gaan, wasmachine, een ligbad...mocht het toch een beetje te gezellig zijn om in een stapelbed te slapen dan kan ik vanuit hier altijd weer verder kijken, maar dit is in ieder geval een stuk goedkoper dat het hostel!

Morgen mijn eerste stage dag, ben benieuwd!!!

Heb weer wat foto's toegevoegd!!

kus!!

  • 04 Maart 2010 - 07:00

    Jorita:

    Ohhhhw men wat zit je daar mooi!!!:D
    Nu gaat t toch wel een beetje kriebelen hoor...:O
    Mooie fiets ook inderdaad, weer goed geregeld:) En superchill van je kamer!!
    Maar wat een ploert zeg die man, zijn ze allemaal zo? hahaha:D
    Nou superveel plezier nog!!! Maar gaat zeker lukken:)
    Kijk uit naar je volgende update, en foto's!
    xxx

  • 04 Maart 2010 - 07:19

    Hes:

    Dat heb je snel geregeld,die fiets ziet er super snel uit,ben benieuwd uit welk land je kamergenoten komen.Handig zo'n helmpje als je in het bovenste bed moet slapen.
    Die hal lijkt de Marqt wel maar dan mega,allemaal om de hoek?
    Het strand ziet er ook niet echt overbevolkt uit,dat jij daar kan liggen zonnen,en hier heeft het vannacht weer gevroren.
    Gisteren heeft Guul knabbel en babbel door de keuken laten rennen,sprongen een meter in de lucht bij het raam van de keukendeur.
    Heel veel succes op je eerste stage dag.
    liefs

  • 04 Maart 2010 - 09:33

    Heleen:

    He Q,

    Wat ziet dat er allemaal top uit! En wat fijn dat je al een fiets en een kamer hebt geregeld. Hopelijk heb je leuke huisgenootjes. En met die fiets en die helm moet t helemaal goed komen. Heel veel succes en plezier!xx Bo

  • 04 Maart 2010 - 11:26

    Nikki:

    Hihi wat een belevenissen allemaal, en dat in zo'n korte tijd. Echt supergrappig je verhalen. Ziet er lekker uit op 't strand, superchill! Succes met je stage morgen xx

  • 04 Maart 2010 - 13:15

    Sanne:

    Hi Q!
    Je hebt een foto gemaakt van mijn oude stageadres, haha, je zit dus in het Alfred hospital? Daar ging ik altijd lunchen, grappig!
    San

  • 04 Maart 2010 - 15:06

    Karin:

    wat een super fiets! Ook een groot compliment van die onbekende man dat je er zo vlezig uitziet.Succes met je eerste werkdag, ik hoop dat je leuke mensen ontmoet en veel doet en ziet.Leuke foto,s Ciao bella. bacia karin

  • 04 Maart 2010 - 17:19

    Esmée:

    Wat een leuk verhaal weer Quirine! en wat is het daar mooi zeg! Ik ben wel jaloers op dat weer...heerlijk! Gefeliciteerd met je kamer en heel veel succes morgen! spannend hoor, maar dat gaat helemaal goedkomen!
    dikke xxxxx Esmée

  • 04 Maart 2010 - 18:00

    Jezus:

    Q-PIE!!!
    Ziet er goed uit!!!
    Je hebt de eetvoorzieningen ookal ontdenkt?! Lekker bezig hoor! Relaxt van je fiets ook! Je kreeg er een mooie helm bij...beter! Succes met de stage!!! Spannend! Hopelijk gezellige mensen!
    Dikke kus! GUUL

  • 04 Maart 2010 - 20:08

    Sjenks :

    heeeeee ziet er cool uit! lekker fietsen. ik heb ook een huis gevonden! yes
    nomore kliko dus maar echte bakstenen!

    have fun xx janneke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Quirine

Actief sinds 27 Feb. 2010
Verslag gelezen: 127
Totaal aantal bezoekers 26351

Voorgaande reizen:

25 Juli 2012 - 15 November 2012

Malawi!!

01 Maart 2010 - 07 September 2010

de andere kant van de wereld

Landen bezocht: